מכונות מזון

סוגי מכונות שקילה, עטיפה ואריזה

אריזת מזון מיועדת להגנה על המזון ולשמירה על טריותו וטעמו הטוב למשכי זמן ארוכים. אריזה מאפשרת גם נוחות ושליטה על כמות המזון שבה; היא גם משמשת למטרת שיווקיות ועידוד קונים פוטנציאליים. בנוסף, האריזה משמשת גם ככלי חשוב להעברת מידע תזונתי חיוני אודות המוצר, ומידע חשוב נוסף, כמו הוראות שימוש, תאריך תפוגה, מחזור וכד'.

ככל שעולה קצב הייצור, כך ישנה גם עלייה בדרישת לאריזת המוצרים בקצב מהיר יותר – ללא עיכוב מיותר של תהליך הייצור. בעוד שבעבר נדרשו ידיים עובדות רבות יותר לעמידה בקצב הייצור, הרי שבימינו מופעלות מכונות עטיפה אוטומטית או מכונות עטיפה חצי אוטומטית שמבצעות את התהליך במהירות וביעילות רבה.

מכונות לעטיפה ואריזה של מזון

מכונות לעטיפה ואריזה של מזון קיימות בסוגים ובמינים שונים, כאשר ניתן להתאים את המכונה למוצרים. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד על מכונות אריזה שונות למוצרים שונים.

מכונות אריזה לממתקים

מסטיקים, סוכריות, שוקולד וחטיפים שונים, כאשר על כל אחד מהם להיארז בצורה מעט שונה – וכל אחד מהם באופן שישמר באופן אופטימאלי את טריותם וטעמם. כך או אחרת, ישנה חשיבות רבה בצורה החיצונית של האריזה, ועל התהליך להתבצע בעדינות – באופן של יפגום במוצר.

מכונות עטיפה אוטומטיות לממתקים מאפשרות אריזה אסתטית במיוחד שגם מוסיפה ערך למוצר. מכונה כזו מאפשרת פתרונות מיוחדים השומרים על שלמות המוצר ומספקות תפוקה מקסימאלית ומשך זה מקסימאלי במהלכו הן עובדות ללא הפסק. מכונות עטיפה חצי אוטומטיות או אוטומטיות אפשר לנקות במהירות ובקלות, באמצעות הסרה קלה של חלקים וללא צורך בכלים או בכלי ניקוי מיוחדים.

מכונות עטיפה ואריזה שפשוט מרתק לדעת

החידושים האחרונים בתעשייה זו מאפשרים לחבר מכונות עטיפה ומכונות שקילה אל קווי ייצור אוטומטיים, ובכך לתרום לטיפול במגוון גדול של מוצרים מענפי ייצור שונים. נביא לדוגמה קו ייצור של קמח מדגנים שונים. התהליך מתחיל בהזנת דנים אל המכונה – וזו בתורה מבצעת ניקוי ראשוני מתאים. טרם האריזה, מבצעות המכונות ניקיון מלא, ובמידת הצורך טחינה ועיבוד נוספים; אחר כך מערבבת המכונה את סוגי הדגנים על פי הצורך, והתוצר מועבר אל מערכת השקילה – תהליך הכולל גם אריזה.

מכונות עטיפה, שקילה ואריזה אוטומטיות

בשנים האחרונות פותחו מכונות עטיפה ושקילה אוטומטיות המסוגלות לבצע אריזה מכל סוג כמעט – כולל שקיות פלסטיק, שקיות נייר, קופסאות קרטון, מכלי פלסטיק ועוד יותר. מכונה כזו מייתרת את הצורך להחזיק במכונות אריזה נוספות – במידה שמעוניינים לייצר מוצרים המשווקים במארזים שונים.

חידושים שונים בעת האחרונה בתעשיית מכונות העטיפה והאריזה האוטומטיות, תוכלו למצוא גם מאפיין שמאפשר בקרת איכות. מערכות חדישות דוגמות את המוצרים אוטומטית ושולחות התראה במקרים של חריגות. בנוסף, המערכות החדישות מאפשרות ביצוע ידני של בקרת איכות.

מדוע כדאי לשקול רכישה של מכונת אריזה ועטיפה איכותית? כיוון שמכונה כזו תארוז את המוצר במהירות ובדיוק רב – ועם בלאי נמוך מאוד.

למידע נוסף צרו עימנו קשר

יכול לעניין אותך גם...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן